user_mobilelogo
  1. niko-lina
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Τετάρτη, 29 Ιουνίου 2011
Γειά σας. Είχα περίοδο 1 Ιουνίου και μου τελείωσε στις 8. Στις 9 Ιουνίου μετά από ένα ατύχημα που είχαμε με το προφυλακτικό πήρα το χαπι της επόμενης μερας μεσα σε 2 ωρες(περισσοτρο για σιγουρια γιατι δεν ημουν σε γονιμη μερα). Μου ήρθε αίμα μετά απο 6 μερες που κρατησε για μια εβδομαδα αλλα αφου σταματησε μου ξαναηρθε καφε αιμα μετα απο 2 μερες και πηγα στο γυναικολόγο. Εκανα υπέρηχο ηταν ολα ενταξει απλα μια διαταραχη με τις ορμονες και μου έδωσε τα χαπια primolut nor για 5 μερες. Συμφωνειτε?
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη.
Μετά το τέλος της λήψης των Primolut, θα σου έρθει περίοδος και θα αποκατασταθεί η μικροανωμαλία.
Μην ανησυχείς, συμβαίνουν αυτά, αλλά δεν πρέπει να παίρνεις το χάπι αν δεν είναι ανάγκη.
Φιλικά
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Πέμπτη, 30 Ιουνίου 2011
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.