user_mobilelogo
  1. βεβία
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Πέμπτη, 11 Αυγούστου 2011
καλή  σας μέρα,
θα ήθελα να μάθω για τις συνέπειες που πιθανώς να έχουν τα αντισυλληπτικά χάπια στο σώμα μιας κοπέλας..
μπορεί να προκαλέσουν άυξηση του βάρους; ή εξαρτάται από τον οργανισμό της κάθε γυναίκας ;
ευχαριστώ .
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή Φίλη!
Αν δεν αλλαξεις  συνηθειες φαγητου,   δεν   θα εχεις αυξηση βαρους...Το φαγηοτ παχσινει, οχι το χαπι..  Μπορει  να  εχεις   μια διακύμανση  1000 γρ,  καθε  μηνα -  λιγο  πριν  την  αναμενομενη περιοδο  θα εισαι  κανενα κιλο  βαρυτερη  λογω κατακρατησης  υγρων -  που θα χανεται κατόπιν.
Π.Ζ.
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων. Χρυσοστόμου Σμύρνης 8, 4ος όροφος , Τηλ. : (2310) 279-272 Fax : (2310) 257-369 Τ.Κ. 54622, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Παρασκευή, 12 Αυγούστου 2011
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.