user_mobilelogo
Φόρτωση ... Σύρετε το εξώφυλλο για επανατοποθέτηση

marion1988

  Registered Users Τελευταία εμφάνιση, 7 χρόνια πριν
  1. marion1988
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Παρασκευή, 12 Αυγούστου 2011
θα ήθελα να σας πω για τη μητέρα μου,στις 10 αυγούστου έκανε τέστ παπ, μέτα την εξέταση παρατήρησε λίγο αίμα ρόζ, την επόμενη μέρα η ροή του αίματος αυξήθηκε και ήταν κανονικά αίμα περιόδου που συνεχίζεται μέχρι και σήμερα και με ενοχλήσεις χαμηλά.η μητερά μου είναι 49 ετών, πρώτη ημέρα τελευταίας περιόδου ήταν στις 26 ιουλίου, διάρκεια έμμηνου ρύσεως 5-7 μέρες.έχουμε ανησυχήσει γιατί είναι η πρώτη φορά που της παρουσιάζεται κάτι τέτοιο και δεν ξέρει αν είναι απο τη λήψη ή συμβαίνει κάτι άλλο
σας ευχαριστώ εκ των προτέρων
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη.
Δεν είναι συνηθισμένο να έρχεται κανονική ροή περιόδου μετά από λήψη τεστ παπ, το πολύ πολύ να υπάρχουν κάποιες σταγόνες αίματος για λίγες ώρες.
Καλό θα είναι να εξεταστεί από κοντά, από το γυναικολόγο της, μήπως υπάρχει κάποιος τραυματισμός.
Φιλικά
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Παρασκευή, 12 Αυγούστου 2011
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.