user_mobilelogo
Φόρτωση ... Σύρετε το εξώφυλλο για επανατοποθέτηση

babystav

  Registered Users Τελευταία εμφάνιση, 6 χρόνια πριν
  1. babystav
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Παρασκευή, 26 Αυγούστου 2011
Γεια σας, ευχαριστω που απαντατε ολες μου τις ερωτησεις! Ειμαι 23 ετων και παιρνω yasminelle εδω και 1,5 χρονο. Μου εχει παρουσιαστει ομως ενα προβλημα με χοληστερινη-τριγλυκεριδια τους τελευταιους μηνες. Παλιοτερα επαιρνα gynofen για πολυ καιρο και ημουν 7 κιλα παραπανω και δεν ειχα προβλημα. Κανω ηδη διαιτα γιατι σιγουρα φταινε και τα κιλα, αλλα μεχρι να φτασω το στοχο μου φοβαμαι μηπως ολη αυτη η αυξηση μου δημιουργησει αλλα προβληματα. Υπαρχει καποιο αλλο αντισυλληπτικο που μπορω να παρω? Δε θα ηθελα να ξαναρχισω τα gynofen που ειναι πιο βαρια. Ευχαριστω!!
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη.
Δε νομίζω ότι η αλλαγή του σκευάσματος θα σε βοηθήσει.
Θα προσέχεις τη διατροφή σου και θα μιλήσεις με το γυναικολόγο που σε παρακολουθεί.
Φιλικά
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Παρασκευή, 26 Αυγούστου 2011
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.