user_mobilelogo
  1. stavroula_m
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Τετάρτη, 31 Αυγούστου 2011
Αγαπητοί γιατροί του φόρουμ, καλησπέρα σας.
Σας ξαναγράφω έπειτα από αρκετό καιρό. Η μπεμπούλα μου είναι μια χαρά, είμαστε πλέον 6,5 μηνών. Από το Μάιο κι έπειτα, με τη σύμφωνη γνώμη και του γιατρού μου, έχω ξεκινήσει τα Yasmin. Από το τελευταίο δισκίο παρέλειψα, λόγω λάθους μου, να πάρω το τελευταίο χάπι δηλαδή το 21ο. Όλα τα προηγούμενα τα έχω πάρει κανονικά. Περιμένω κανονικά να αδιαθετήσω σε 2-3 μέρες....Υπάρχει περίπτωση λόγω της παράλειψης του τελευταίου χαπιού, σ' αυτόν τον κύκλο να μην είχα 100% αντισυλληπτική προστασία??
 
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για το χρόνο σας,
Καλή επάνοδο σε όλους!!
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη.
Δεν έχεις πρόβλημα σε ότι αφορά στην αντισύλληψη.
Είσαι καλυμένη, μην ανησυχείς.
Φιλικά
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Πέμπτη, 01 Σεπτεμβρίου 2011
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.