user_mobilelogo
  1. clair_v
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Πέμπτη, 22 Ιουλίου 2010
Καλησπέρα σας!
Χρησιμοποιώ για πρώτη φορά τα αντισυλληπτικά yasminelle λόγω εμφάνισης κύστης.Τα ξεκίνησα στις 8/7 (πρώτη ημέρα της περιόδου) και ενώ το αίμα σταμάτησε μετά από 6 ημέρες κανονικής ροής,άρχισα να έχω υγρά καφεκίτρινα..Σκέφτηκα ότι ίσως ήταν υπολείμματα της περιόδου,αλλά συνεχίζονται μέχρι σήμερα-κάθε μέρα και λιγότερα όμως-.Μέχρι που σήμερα το μεσημέρι παρατήρησα ότι τα υγρά είχαν ένα χρώμα προς το ροζ.Διάβασα στο φυλλάδιο χρήσης ότι τα συγκεκριμένα χάπια μπορεί να προκαλέσουν αιμοραγία.Είναι δηλαδή ένα είδος αιμοραγίας αυτά τα υγρά;Επίσης να σας πω ότι έχω και κάποια πονάκια στην περιοχή της κοιλιάς(όπως όταν περιμένω περίοδο).Πιστεύετε από τα παραπάνω ότι είναι κάτι ανησυχητικό;
Στο παρελθόν είχα χρησιμοποιήσει τα yasmin,πάλι λόγω κύστης,χωρίς να έχω κανένα απολύτως πρόβλημα.
Και κάτι τελευταίο..Για να μην έχω περίοδο στις διακοπές μου,μου είπε ο γυναικολόγος μου οτι θα μπορούσα να πάρω 2 κουτια yasminelle συνεχόμενα(χωρίς τη διακοπή των 7 ημερών).Μου είπε επίσης οτι εφόσον δεν το κάνω συχνά δεν θα μου δημιουργήσει κάποιο πρόβλημα.Ποια είναι η άποψή σας;
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για το χρόνο σας
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη.
Αυτά που αναφέρεις, είναι μέσα στις αναμενόμενες παρενέργειες των αντισυλληπτικών χαπιών αλλά συνήθως υποχωρούν μετά το πρώτο κουτί.
Εσύ, θα συνεχίσεις και το δεύτερο κουτί, χωρίς διακοπή, όπως σου είπε ο γιατρός σου και μετά τις διακοπές σου θα επικοινωνήσεις μαζί του, για νέες οδηγίες.
Πάντως, αντισυλληπτικά είσαι καλυμένη, μην ανησυχείς.
Φιλικά
Π.Κ. 
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Παρασκευή, 23 Ιουλίου 2010
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.