user_mobilelogo
  1. evaki21
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Τρίτη, 06 Σεπτεμβρίου 2011
geia sas,eimai nea sto site sas.loipon,prin 2misi vdomades pira to xapi ths epomenhs meras,to eixa ksanaparei prin 3 mines.meta apo liges meres adiathethsa alla h periodos synexizetai akoma kai eimai sthn 9h mera,prepe na anhsyxhsw h einai mia parenergeia t xapiou?
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Δεν είμαι γιατρός αλλά οφείλω να πω ότι πριν από 6 χρόνια έπαθα ρήξη εξωμητρίου εξαιτίας του χαπιού της επόμενης μέρας. Οι γιατροί μου είχαν πει ότι δεν είναι πολύ αθώο το χάπι αυτό και δεν είναι καραμέλα ούτε μέθοδος αντισύλληψης. Το λέω αυτό γιατι διαβάζω ότι το έχεις ήδη πάρει 2 φορές. Γιατί δε ρωτάς και το γυναικολόγο σου? Απ'όσο ξέρω αυτό το χάπι δε δίνεται χωρίς συνταγή γιατρού.....κι εγώ όταν το πήρα δεν το ήξερα....κι εμένα μου το έδωσε φαρμακοποιός χωρίς συνταγή.
  1. Τρίτη, 06 Σεπτεμβρίου 2011
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη.
ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΜΕ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ.
Το αίμα, είναι συνέπεια της δράσης του χαπιού.
Αν όμως η διάρκεια της περιόδου ξεπεράσει τις 15 ημέρες με συνεχόμενη ροή, να ενημερώσεις το γυναικολόγο σου.
Φιλικά
Π.Κ. 
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Τετάρτη, 07 Σεπτεμβρίου 2011
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 2


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.