user_mobilelogo
  1. trancenails
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Πέμπτη, 15 Σεπτεμβρίου 2011
γεια σας!προσφατα ξεκινησα τα αντισυλληπτικα υασμιν και θα ηθελα να μαθω αν μειωνεται η αντισυλληπτικη προστασια με ληψη δραμαμινων για το ταξιδι.αν μειωνεται τι πρεπει να κανω για να αποφυγω πιθανη εγκυμοσυνη?
επισης μειωνεται αν παιρνω και πολυβιταμινες?
Παρακαλω απαντηστε μ
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη.
Δεν επηρεάζεται ούτε από τις δραμαμίνες (δε μιλάμε για κατάχρηση χαπιών) ούτε από τα πολυβιταμινούχα σκευάσματα η δράση των αντισυλληπτικών.
Μην ανησυχείς, αρκεί να μην παραλείψεις κάποιο χάπι.
Φιλικά
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Παρασκευή, 16 Σεπτεμβρίου 2011
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Σας ευχαριστω παρα πολυ και συγχαρητηρια για το εργο που επιτελειτε
  1. Παρασκευή, 16 Σεπτεμβρίου 2011
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 2
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation

Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Δευτέρα, 19 Σεπτεμβρίου 2011
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 3


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.