Quantcast
user_mobilelogo
Φόρτωση ... Σύρετε το εξώφυλλο για επανατοποθέτηση

Iris31

  Registered Users Τελευταία εμφάνιση, 6 χρόνια πριν
  1. Iris31
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Δευτέρα, 19 Σεπτεμβρίου 2011
Καλησπέρα,
Έπαιρνα για ένα χρόνο αντισυλληπτικά, σταμάτησα εδώ και τέσσερις μήνες κι από τότε δεν έχω αδιαθετήσει.
Έκανα υπέρηχο κι έδειξε μία εικόνα πολυκηστικών. Ο γυναικολόγος μου είπε πώς μπορώ να αρχίσω και πάλι τα αντισυλληπτικά, ακόμη και χωρίς περίοδο κι ότι ο κύκλος έτσι θα στρώσει. Είναι λογικό;
Θα ήθελα μια δεύτερη γνώμη γιατί στις οδηγείες χρήσης και σε ό,τι άλλο έχω διαβάσει λένε ότι η έναρξη αντισυλληπτικών πρέπει να συμπίπτει με την έναρξη του κύκλου.
Ευχαριστώ!
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη.
Θα πρέπει πρώτα να προκαλέσουμε περίοδο και μετά να ξεκινήσεις τα αντισυλληπτικά.
Δε γνωρίζω τί είδε στον υπέρηχο και γιατί σου έδωσε αυτήν την απάντηση ο γιατρός σου.
Να πάρεις και μια δεύτερη γνώμη, από κοντά (έχει σημασία το πάχος του ενδομητρίου που απεικονίζεται στον υπέρηχο, για να πάρουμε την σωστή απόφαση).
Φιλικά
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Τρίτη, 20 Σεπτεμβρίου 2011
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.