user_mobilelogo
  1. nata_rap
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Τετάρτη, 21 Σεπτεμβρίου 2011
Γεια σας! μια ερωτηση μονο να κανω! μετα απο ενα τεστ παπ τον αυγουστο στο οποιο φανηκε ascus εκανα καλλιεργεια στην οποια φανηκαν μερικες αποικιες candida. εκανα θεραπεια και νομιζω ολα καλα! τωρα το σ/κ μετα απο εντονη σεξουαλικη δραστηριοτητα ειχα λιγο αιμα στο εσωρουχο και στο χαρτι το οποιο με τισ μερεσ αυξανοταν! παρεπιπτοντως ειναι σημερα να αδιαθετησω και εχω αυτη την αισθηση και λιγο τον πονο χαμηλα της περιοδου απο κυριακη βραδυ! να ανησυχησω??
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή  Φίλη!
Υποθετω ,  ότι μετά την  όποια θεραπεια. εγινε   ενας  κολποσκοπικος  και  κυτταρολογικός  ελεγχος  για  τα  ASCUS...Πως  αλλοιως   θα  ήταν  ολα  καλά.. .
Κατά  τα άλλα:  Προεόρτια  περιοδου   εχεις... Δεν  πρέπει να   σου συμβαίνει τιποτε  ιδιαίτερο..
Φιλικά
Π.Ζ
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων. Χρυσοστόμου Σμύρνης 8, 4ος όροφος , Τηλ. : (2310) 279-272 Fax : (2310) 257-369 Τ.Κ. 54622, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Τετάρτη, 21 Σεπτεμβρίου 2011
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.