user_mobilelogo
  1. Επισκέπτης
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Δευτέρα, 26 Σεπτεμβρίου 2011
Καλησπέρα σας. Η ερώτησή μου είναι η εξής: Είχα ακούσει πως υπάρχει κάποιο χάπι που καθυστερεί την περίοδο. Ισχύει κάτι τέτοιο; Σε μια εβδομάδα σχεδόν φεύγω για διακοπές με το αγόρι μου και δεν θα ήθελα...καταλαβαίνετε.. Να σημειώσω πως είχα μια μικρή καθυστέρηση 2 ημερών περίπου.. Θα παρακαλούσα για μια σύντομη απάντηση εαν είναι δυνατόν. Ευχαριστώ.
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη,  ναι  υπαρχει  προγματικά  η δυνατότητα να γίνει  αυτό  που  λές. Ωστόσο από την σελίδα  αυτή,  δεν  μπορεί  να δοθούν  συνταγές δραστικών φαρμάκων,  μια  και  οι γιατροί που την  διακινούν δεν έχουν ελέγξει  το ιστορικό σου  και φυσικά  δεν γνωρίζουν  την  γυναικολογική σου  κατάσταση. Ειναι  σωστότερο  ν΄ αποτανθείς   λοιπόν στον γυναικολογο σου.
Με  φιλικούς  χαιρετισμούς

Π.Ζ.
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων. Χρυσοστόμου Σμύρνης 8, 4ος όροφος , Τηλ. : (2310) 279-272 Fax : (2310) 257-369 Τ.Κ. 54622, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Δευτέρα, 26 Σεπτεμβρίου 2011
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.