user_mobilelogo
Φόρτωση ... Σύρετε το εξώφυλλο για επανατοποθέτηση

Local Area Network

  Registered Users Τελευταία εμφάνιση, 6 χρόνια πριν
  1. Local Area Network
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Δευτέρα, 26 Σεπτεμβρίου 2011
Αγαπητέ κ. Ζησόπουλε,
είμαι μητέρα ενός αγοριού 4 μηνών. Λόγω της επιστροφής μου στην εργασία μου πρόσφατα, επιθυμώ να διακόψω εντελώς το θηλασμό. Έχω αραιώσει κατά πολύ τα διαστήματα που "βγάζω" το γάλα μου με θήλαστρο, ώστε τώρα πια μετά βίας δίνω ένα γεύμα μητρικού γάλακτος στο παιδί μου. Το γάλα που εκρίνω είναι πια ελάχιστο.

Θα ήθελα να ξέρω αν θα πρέπει να ακολουθήσω κάποια φαρμακευτική αγωγή για τη διακοπή ή αν συνεχίζοντας και αραιώνοντας ακόμη περισσότερο τα διαστήματα μεταξύ της χρήσης του θήλαστρου, το γάλα θα κοπεί από μόνο του.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για την απάντησή σας,

Αγγελική
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή Αγγελική, στην φαρμακευτική αγωγή θα κατέφευγα, μονον αν ο απογαλακτισμός επείγει πολύ (π.χ.΄σε περιπτωσεις μαστιτιδας). Ειναι '' φυσιολογικότερο'' κάθε δύο - τρείς μέρες να διακόψεις ένα γεύμα, χωρίς βέβαια ν΄αδειάζεις μόνη σου το΄γάλα. Με φιλικούς χαιρετισμούς
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων. Χρυσοστόμου Σμύρνης 8, 4ος όροφος , Τηλ. : (2310) 279-272 Fax : (2310) 257-369 Τ.Κ. 54622, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Δευτέρα, 26 Σεπτεμβρίου 2011
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.