user_mobilelogo
Φόρτωση ... Σύρετε το εξώφυλλο για επανατοποθέτηση

mary1977

  Registered Users Τελευταία εμφάνιση, 6 χρόνια πριν
  1. mary1977
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Δευτέρα, 26 Σεπτεμβρίου 2011
Είμαι 34 χρονλων και προσπαθώ να μείνω έγκυος 3 χρόνια. Αυτόν το μήνα, έπαθα μυκητίαση και πήρα για 3 ημέρες, 2 χάπια εφάπαξ sporanox, την 9η, 10η και 11η ημέρα του κύκλου. Σε περίπτωση που μείνω έγκυος σε αυτόν τον κύκλο, καθώς είχα ελεύθερες σεξουαλικές επαφές, υπάρχει περίπτωση να επηρεαστεί το έμβρυο από τα χάπια?
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη.
Δε θα έχεις κανένα πρόβλημα.
Αν και παρόμοια σκευάσματα απαγορεύονται στην εγκυμοσύνη, είναι πολύ νωρίς για να επηρεάσουν πιθανή σύλληψη και κύηση.
Μην ανησυχείς λοιπόν.
Φιλικά
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Τετάρτη, 28 Σεπτεμβρίου 2011
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.