user_mobilelogo
  1. konstdl
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Τετάρτη, 05 Οκτωβρίου 2011
Καλησπέρα, ξεκίνησα yasminelle για  ρύθμιση της περιόδου μου και για αντισυλληπτική χρήση, είμαι 28 ετών. Είναι ο πρώτος κύκλος αγωγής, ξεκίνησα την πρώτη μερα κι ενώ περίοδος μου κρατάει συνήθως πέντε μέρες, αυτή τη στιγμή μετά το πέρας 8 ημερών με yasminelle εξακολουθώ να έχω κάποιες φορές στάγδην ελαφρά αιμοραγία, ειδικά στην τουαλέτα. Είναι κάτι ανησυχητικό? Να συνεχίσω κανονικά μέχρι το τέλος του blister? Έχω ανησυχήσει λίγο.. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη.
Θα συνεχίσεις κανονικά τα χάπια, μέχρι το τέλος της συσκευασίας.
Ανεξάρτητα από την κολπική αιμόρροια, είσαι αντισυλληπτικά καλυμένη.
Αν συνεχίσει το αίμα μέχρι το τέλος της συσκευασίας, να ενημερώσεις το γιατρό σου, ίσως χρειαστείς ένα πιο δυνατό σκεύασμα.
Φιλικά
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Πέμπτη, 06 Οκτωβρίου 2011
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.