user_mobilelogo
Φόρτωση ... Σύρετε το εξώφυλλο για επανατοποθέτηση

elena2310

  Registered Users Τελευταία εμφάνιση, 6 χρόνια πριν
  1. elena2310
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Πέμπτη, 13 Οκτωβρίου 2011
Μετά από συνταγογράφηση πήρα το Lomexin (το υπόθετο των 600mg).Ύστερα από 3 μέρες από την στιγμή της τοποθέτησης,διέκρινα κάποια ασπραδάκια στον κόλπο και μοιάζουν με κάτι σαν αλοιφή.Πιστεύεται πως είναι από το υπόθετο ή είναι κάτι άλλο;
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη.
Είναι υπολείματα από το υπόθετο, όπως πολύ σωστά υπέθεσες.
Φιλικά
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Πέμπτη, 13 Οκτωβρίου 2011
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.