user_mobilelogo
Φόρτωση ... Σύρετε το εξώφυλλο για επανατοποθέτηση

ggrecaa

  Registered Users Τελευταία εμφάνιση, 6 χρόνια πριν
  1. ggrecaa
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Τετάρτη, 19 Οκτωβρίου 2011
Καλησπέρα σας Γιατρέ μου!
Ξέρω πως υπάρχουν ποιο σοβαρά ερωτήματα που επείγουν απάντηση αλλά θα ήθελα να μου πείτε την άποψη σας σε κάτι που με απασχολεί.
Λοιπόν η τελευταία περίοδος μου ήταν 30/09 με ροή αίματος 5 ημέρες(κανονική ροή 3 ημέρες σε κύκλο 27 ημερών)μετα το πέρας της περιόδου ,λιγες μέρες αργότερα ,άρχισα να εχω πονάκια χαμηλά και κυρίως στη δεξία πλευρά,επιπλέον παρατήρησα οτι η κοιλιά μου ειναι κατά πολύ πρησμένη,αντι δηλαδή να ξεπρηστεί μετα την περίοδο τη  νιώθω ακόμα πιο πρησμένη,έχω  αυξημένη όρεξη και παρατηρήσα επίσης οτι εχω έντονη τριχόπτωση,ουλίτιδατα και ακμή κάτι που ειχε  να εμφανιστεί εδω και χρόνια λόγο κάποιας θεραπείας που ειχα κάνει.Τα συμπτώματα αυτά συνεχίζονται ακόμα και τώρα,πιο έντονα βέβαια,6 ημέρες πριν την αναμενόμενη περίοδο και η αλήθεια είναι πώς η όλη κατάσταση εδώ και  κάποιες εβδομάδες σχεδόν δε μου ειναι καθόλου ευχάριστη.Ειναι φυσιολογικό να συμβαίνει κάτι τέτοιο σε κάποιο κύκλο;
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για την απάντηση σας και τον χρόνο σας,καλή συνέχεια!
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη.
Θα συστήσω, να κάνεις μια επίσκεψη στο γυναικολόγο σου, για εξέταση και υπέρηχο μήτρας - ωοθηκών, λίγο μετά το τέλος της περιόδου σου.
Έτσι, θα βγει μια διάγνωση και θα πάρεις οδηγίες ώστε να περιοριστούν τα ενοχλητικά αυτά συμπτώματα που αναφέρεις.
Φιλικά
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Παρασκευή, 21 Οκτωβρίου 2011
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.