user_mobilelogo
Φόρτωση ... Σύρετε το εξώφυλλο για επανατοποθέτηση

nadia25

  Registered Users Τελευταία εμφάνιση, 7 χρόνια πριν
  1. nadia25
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Δευτέρα, 20 Σεπτεμβρίου 2010
Kαλησπέρα και καλό χειμώνα σας εύχομαι !!
Παίρνω για 4 ημέρες το vibramycin100 πρωί και βράδυ. Υπάρχει πρόβλημα αν χρειαστεί να ξαναπάρω την ίδια αγωγή τον επόμενο μήνα για άλλες 4 ημέρες? Το ίδιο είχα κάνει και τον Ιούνιο. Ρωτάω γιατί ξέρω οτι δεν είναι καλό να παίρνουμε συχνά αντιβίωση.
Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων!
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη.
Αν και δεν συνηθίζεται, για την συγκεκριμένη αντιβίωση, η επανάληψή της μετά την περίοδο, μπορείς να την ξαναπάρεις, εφόσον έτσι κρίνει ο γιατρός σου.
Πρόκειται για ολιγοήμερη αγωγή με χαμηλή δοσολογία και δε θα σου δημιουργήσει κανένα πρόβλημα.
Καλό θα είναι να συνδυαστεί με σκεύασμα για πρόληψη κολπίτιδας.
Καλή επιτυχία.
Φιλικά
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Τρίτη, 21 Σεπτεμβρίου 2010
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.