user_mobilelogo
  1. elenipant
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Τρίτη, 25 Οκτωβρίου 2011
Γεια σας η γιατρος μου ειχε πει λογω αστατου (ιδιαιτερως )κυκλου να παιρνω τα Primolut για πεντε μερες δυο φορες τη μερα(πρωι βραδυ).Καθε ποε ομως ξεκινα καποιος τη δοση γιατι δυστυχως το εχω ξεχασει,πρεπει να ξεκιναει κανεις το χαπι 35 μερες ΑΦΟΥ  τελειωσει η προηγουμενη περιοδος η δεν ειναι σωστο?ευχαριστω πολυ.
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη.
Στα τυφλά, να σου απαντήσω ότι θα πρέπει να έχεις τουλάχιστον μια εβδομάδα καθυστέρηση για να ξεκινήσεις τα χάπια (πρωί - βράδυ για 5 ημέρες).
Καλύτερα, να ρωτήσεις το γυναικολόγο που σε παρακολουθεί.
Φιλικά
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Τετάρτη, 26 Οκτωβρίου 2011
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.