user_mobilelogo
  1. mariw
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Τρίτη, 25 Οκτωβρίου 2011
Καλησπέρα σας!
Εδώ και τέσσερις (4) μήνες λαμβάνω αντισσυληπτικά χάπια και ο λόγος είναι για να με βοηθήσουν στο πρόβλημα που είχα με το πρόσωπό μου. Είχα σταθερή περίοδο και καμία ορμονική διαταραχή. Η λήψη αφορά καθαρά θέμα ακμής. Τώρα θα ήθελα να τα σταματήσω γιατί δεν υπάρχει λόγος να τα συνεχίσω. Το πρόβλημα μου έχει αποκατασταθεί.
Αυτό που θα ήθελα να ρωτήσω είναι εφόσων διακόψω τη λήψη αντιοσσυληπτικών, πόσο διάστημα μετά (βδομάδες,μήνες) πρέπει να προσέχω περισσότερο ώστε να μην προκύψει κανένα απρόοπτο?
Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη.
Μόλις διακόψεις τα χάπια, ήδη από τον επόμενο κύκλο παύεις να έχεις αντισυλληπτική κάλυψη.
Οπότε, θα προσέχεις ιδιαίτερα στη μέση του κύκλου σου.
Φιλικά
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Τετάρτη, 26 Οκτωβρίου 2011
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.