user_mobilelogo
Φόρτωση ... Σύρετε το εξώφυλλο για επανατοποθέτηση

annamari

  Registered Users Τελευταία εμφάνιση, 1 μήνα πριν
  1. annamari
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Σάββατο, 29 Οκτωβρίου 2011
Γιατρε καλημερα,
Λόγω καποιας κυστης που ειχα, πηρα gracial για εναμηνα μονο.Ετσι μου συνεστησε ο γιατρος αφου η κυστη με την πρωτη περιοδο απο 5 εκ εγινε 2 εκ,Τωρα ειμαι στην 29 ημερα και δεν εχω καθολου συμπτωματα περιοδου,Αυτο το μηνα δεν πηρα καθολου gracial.Που μπορει ναοφειλεται αυτη η καθυστερηση?Ισως στη διακοπη των χαπιων?
Σας ευχαριστω
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη.
Η καθυστέρηση στην περίοδο μπορεί να οφείλεται, μεταξύ των άλλων, στη διακοπή των χαπιών, είναι συχνό φαινόμενο.
Προσωπικά, συστήνω να περιμένεις τουλάχιστον 10 ημέρες τυχόν καθυστέρησης και μετά να ενημερώσεις το γιατρό σου (ίσως κρίνει σκόπιμο να σε δει υπερηχογραφικά).
Θεωρώ αυτονόητο πως αν υπάρχει πιθανότητα εγκυμοσύνης, θα κάνεις πρώτα ένα τεστ κυήσεως.
Φιλικά
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Δευτέρα, 31 Οκτωβρίου 2011
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.