user_mobilelogo
Φόρτωση ... Σύρετε το εξώφυλλο για επανατοποθέτηση

katerina1985

  Registered Users Τελευταία εμφάνιση, 1 χρόνο πριν
  1. katerina1985
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Τρίτη, 01 Νοεμβρίου 2011
Γιατρέ καλησπέρα σας! Έπαιρνα τα αντισυλληπτικα yasminelle για 2 μήνες και μετα τα yasmin 5 μήνες τώρα καθαρά για αντισύλληψη γιατί η γυναικολόγος μου έκρινε οτι τα πρώτα δεν με έπιαναν στην αρχή. Η προηγούμενή μου περίοδος 3-10 ήταν μειωμένη πολύ σε ροή σε σχέση με τις προηγούμενες. Αυτή που ξεκίνησε χτες 31-10 δεν θεωρείται περίοδος μάλλον γιατί έχω καφέ υγρό σκούρο άοσμο σαν κουτσουλιά όλη μέρα καμμία ροή κανένας πόνος και σημερα 01-11 τα ίδια.  (δηλαδή θα μπορούσα να μην αλλάζω καθόλου σερβιετάκι). Τί να κάνω, τί μπορεί να είναι?υπάρχει περίπτωση εγκυμοσύνης γιατί έχω ξαφνικά τρελλαθεί στα γλυκά δεν ξέρω τί να υποθέσω... μήπως να σταματήσω τα αντισυλληπτικά?
Ευχαριστώ πολύ,
Κατερίνα Τ.
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη.
Γυρνάμε γύρω από το ίδιο θέμα.
Αν παίρνεις κανονικά τα 21 χάπια δε μπορεί να υπάρξει σύλληψη και εγκυμοσύνη.
Αυτό που αναφέρεις, είναι στα πλαίσια της λήψης αντισυλληπτικών, τα οποία συνήθως ρυθμίζουν την ποσότητα του αίματος κατά τη διάρκεια της περιόδου.
Επειδή συμβαίνει πρώτη φορά, δε χρειάζεται να κάνεις κάτι ούτε να υποθέσεις τίποτα περίεργο.
Συνεχίζεις, μετά από 7ήμερη διακοπή, το επόμενο κουτί χαπιών.
Πάντα, συστήνω να ενημερώνεται και ο γυναικολόγος σου.
Φιλικά
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Τετάρτη, 02 Νοεμβρίου 2011
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Γιατρέ ευχαριστώ πολύ για την απάντηση, δεν συμβαίνει πρώτη φορά και τον προηγούμενο μήνα ήταν κάπως έτσι αλλά όχι όπως τώρα να έχω μόνο 2 μέρες αυτό το καφέ που δεν είναι κάν ροή. Σήμερα είμαι εντελώς καθαρή. Θα επικοινωνήσω και με την γιατρό μου γιατί όλο αυτό μου έχει αλλάξει και την διάθεση ξαφνικά τις τελευταίες μέρες.
  1. Τετάρτη, 02 Νοεμβρίου 2011
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 2
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation

Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Πέμπτη, 03 Νοεμβρίου 2011
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 3


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.