user_mobilelogo
Φόρτωση ... Σύρετε το εξώφυλλο για επανατοποθέτηση

ΑΝΑΣΤ.

  Registered Users Τελευταία εμφάνιση, 6 χρόνια πριν
  1. ΑΝΑΣΤ.
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Τρίτη, 08 Νοεμβρίου 2011
Kαλησπέρα σας.Λαμβανω αντισυλληπτικα εδώ και 6 μήνες.Σήμερα βρίσκομαι στη 15η ημέρα του κύκλου μου και παρέλειψα να λάβω 2 χάπια τις 2 προηγούμενες ημέρες.Ωστόσο,τις 2 αυτές προηγούμενες ημέρες ήρθα σε ελεύθερη επαφή με το σύντροφό μου, μετά την οποία(επαφή)μου εμφανιστηκε αρχικά ροζ αιμα και σήμερα σκούρο καφέ.παράλληλα πονάω χαμηλά στην κοιλιά.Πιστεύετε πως υπάρχει πιθανότητα εγκυμοσύνης??Η παρουσία αίματος οφείλεται στην επαφή ή στη μη λήψη των 2 χαπιών??Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη.
Το πιθανότερο, το αίμα να οφείλεται στην παράλειψη των χαπιών.
Όπως και να έχει, συνεχίζεις κανονικά με τα υπόλοιπα χάπια της συσκευασίας.
Δε θα μείνεις έγκυος, μην ανησυχείς.
Να είσαι πιο επιμελής με τη λήψη των χαπιών, αυτό σαν συμβουλή.
Φιλικά
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Πέμπτη, 10 Νοεμβρίου 2011
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.