user_mobilelogo
  1. maria1071
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Κυριακή, 20 Νοεμβρίου 2011
Γεια σας,
Το θέμα που με απασχολεί είναι το εξής.Εδώ και 4 μήνες παίρνω τα αντισυλληπτικά Laurina.Κάθε μήνα η περίοδός μου ερχόταν την δεύτερη μέρα μετά τη διακοπή των αντισυλληπτικών. Αυτόν το μήνα είμαι ήδη στην τέταρτη μέρα διακοπής τους αλλά περίοδος δεν μου έχει έρθει ακόμα.Να σημειώσω ότι το μήνα αυτό,ένα χάπι καθυστέρησα να το πάρω περίπου 10 ώρες μετά την καθορισμένη ώρα, ενώ όλα τα υπόλοιπα τα έπαιρνα με απόκλιση το πολύ μισής με μίας ώρας.
Πόσο πιθανή μπορεί να είναι μια εγκυμοσύνη με ταυτόχρονη λήψη αντισυλληπτικών χαπιών;Πόσες μέρες θα πρέπει να περιμένω ακόμα για να μου έρθει η περίοδος;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη.
Εφόσον δεν παρέλειψες κάποιο χάπι, δεν είσαι έγκυος.
Η περίοδος, μπορεί να έρθει μέσα σε 7 ημέρες από το τέλος της συσκευασίας.
Εσύ, ξεκινάς κανονικά, μετά την 7ήμερη διακοπή, τη νέα συσκευασία.
Αν δεν έρθει καθόλου περίοδος, θα ενημερώσεις τον συνάδελφο που σε παρακολουθεί.
Φιλικά
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Δευτέρα, 21 Νοεμβρίου 2011
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.