user_mobilelogo
Φόρτωση ... Σύρετε το εξώφυλλο για επανατοποθέτηση

ChristinaLg

  Registered Users Τελευταία εμφάνιση, 6 χρόνια πριν
  1. ChristinaLg
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Τρίτη, 29 Νοεμβρίου 2011
Καλησπέρα σας, κάνω εδώ κ ενάμιση μήνα θεραπεία με gynofen35 λόγω πολυκυστικών κ ελαφριάς υπερανδρογοναιμίας. Έχω εξαιτίας των παραπάνω έντονη ακμή δηλαδή εμφανίζονται στο πρόσωπο μου μερικά σπυριά σαν κύστεις τα οποία κάνουν περίπου μια-δυο εβδομάδες να εξαφανιστούν.. Σήμερα επισκέφτηκα δερματολόγο ο οποίος μου έδωσε αγωγή με  a cnotern 20mg (1 κάθε πρωί), όμως εγώ φοβάμαι να τα πάρω. Πιστεύετε ότι θα έπρεπε να τα ξεκινήσω μαζί με το gynofen?
Ευχαριστώ!!
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη.
Προσωπική μου γνώμη να μην παίρνεις παράλληλα και τα δύο σκευάσματα.
Αν υπάρχει πρόβλημα κυστικής ακμής, τα ACNOTREN θα σε βοηθήσουν περισσότερο και τελειώνοντας τη θεραπεία ξεκινάς πάλι τα GYNOFEN.
Να μιλήσεις και με το γυναικολόγο σου.
Φιλικά
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Τετάρτη, 30 Νοεμβρίου 2011
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.