user_mobilelogo
Φόρτωση ... Σύρετε το εξώφυλλο για επανατοποθέτηση

eirinimar

  Registered Users Τελευταία εμφάνιση, 1 χρόνο πριν
  1. eirinimar
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Κυριακή, 04 Δεκεμβρίου 2011
Θα ηθελα να κανς μια ερωτηση σχετικα με το χαπι norlevo...Πριν μια  βδομαδα εσπασε το προφυλακτικο και προληπτικα πηρα το χάπι μεσα σε μισή ώρα. Σήμερα παρατήρησα λίγο αίμα. Είναι φυσιολογικό αυτό ή ανησυχυτικό?
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη.
Μην ανησυχείς.
Είναι συνέπεια της λήψης του χαπιού.
Ίσως, διαφοροποιήσει και την πρώτη, μετά το χάπι, περίοδο.
Τίποτε άλλο.
Φιλικά
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Δευτέρα, 05 Δεκεμβρίου 2011
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.