user_mobilelogo
Φόρτωση ... Σύρετε το εξώφυλλο για επανατοποθέτηση

maria84gr

  Registered Users Τελευταία εμφάνιση, 3 χρόνια πριν
  1. maria84gr
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Τρίτη, 13 Δεκεμβρίου 2011
καλησπερα σας!το αγορακι μου ειναι 31 ημερων και πριν μια εβδομαδα σταματησα τον θηλασμο.(γεννηθηκε μικρουλης και δεν ετρωγε απ το στηθος οσο επρεπε με αποτελεσμα να μην παιρνει το αναμενομενο βαρος).Πηρα 2 χαπια dostinex 2 ημερες και πλεον δεν εχω γαλα.εκτος και αν πιεσω πολυ το στηθος και βγαλει μια σταγονα.Ηθελα να σας ρωτησω τα εξης:
1)μπορω να βαζω τον μικρο στο στηθος μου για να ηρεμει η θα υπαρχει επιπτωση σε εκεινον λογω των χαπιων που πηρα αν πιει αυτο το λιιιιιγο γαλα που εχει μεινει και
2)μπορω να δοκιμασω επαναθηλασμο?εχω ακουσει οτι αν σταδιακα θηλαζει ξανα το μωρο,ξαναπαραγει γαλα ο οργανισμος.Απλα δεν ξερω αν αυτο το γαλα θα εχει επιρρεαστει απο τα χαπια που πηρα.
Σας ευχαριστω πολυ που ειστε παντα διπλα μου οταν σας χρειαζομαι!
 
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη.
Από την στιγμή που πήρες τα χάπια, δε θα πιέζεις τη θηλή ούτε εσύ ούτε θα βάζεις το μωρό σου.
Θα περιορίσεις τα υγρά που πίνεις, για περίπου 10 ημέρες και στο διάστημα αυτό θα φοράς έναν στενό στηθόδεσμο.
Φιλικά
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Τετάρτη, 14 Δεκεμβρίου 2011
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
ΓΙΑΤΡΕ ΜΟΥ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΑΡΕΜΒΩ ΛΙΓΟ ΣΤΟ ΘΕΜΑ .. ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΛΗΨΗΣ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΧΑΠΙΩΝ ΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ ΠΟΥ ΜΕΤΑΝΟΙΩΝΕΙ ΚΑΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΤΟ ΘΗΛΑΣΜΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ?
[hr]
[maria84gr 14-12-2011 02:04:42]:

καλησπερα σας!το αγορακι μου ειναι 31 ημερων και πριν μια εβδομαδα σταματησα τον θηλασμο.(γεννηθηκε μικρουλης και δεν ετρωγε απ το στηθος οσο επρεπε με αποτελεσμα να μην παιρνει το αναμενομενο βαρος).Πηρα 2 χαπια dostinex 2 ημερες και πλεον δεν εχω γαλα.εκτος και αν πιεσω πολυ το στηθος και βγαλει μια σταγονα.Ηθελα να σας ρωτησω τα εξης:
1)μπορω να βαζω τον μικρο στο στηθος μου για να ηρεμει η θα υπαρχει επιπτωση σε εκεινον λογω των χαπιων που πηρα αν πιει αυτο το λιιιιιγο γαλα που εχει μεινει και
2)μπορω να δοκιμασω επαναθηλασμο?εχω ακουσει οτι αν σταδιακα θηλαζει ξανα το μωρο,ξαναπαραγει γαλα ο οργανισμος.Απλα δεν ξερω αν αυτο το γαλα θα εχει επιρρεαστει απο τα χαπια που πηρα.
Σας ευχαριστω πολυ που ειστε παντα διπλα μου οταν σας χρειαζομαι!
 
  1. Τετάρτη, 14 Δεκεμβρίου 2011
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 2
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη.
Δεν το συστήνουμε.
Φιλικά
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Πέμπτη, 15 Δεκεμβρίου 2011
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 3


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.