user_mobilelogo
Φόρτωση ... Σύρετε το εξώφυλλο για επανατοποθέτηση

γεωργια150

  Registered Users Τελευταία εμφάνιση, 6 χρόνια πριν
  1. γεωργια150
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Τρίτη, 20 Δεκεμβρίου 2011
Καλησπερα,
Εχω μια ανησυχια, στης 12/12 ήμουν στην τελευταια μερα της περιοδου μου και συνευρεθηκα με το αγορι μου.Εσπασε ομως το προφυλακτικο και πηρα ενα γιατρο τηλεφωνο. Μου ειπε οτι καλου κακου να παρω το χαπι. Εγω πηρα το νορλεβο στης  13 του μηνα και απο προχθες το βραδι βγαζω καφε υγρα. Ταυτοχρονα νιωθω μια πολυ μικρη ενοχληση στην κοιλια μου αλλα βρισκομαι στις γονιμες μερες μου τωρα και δεν ξερω αν φταιει αυτο.
Συγνωμη αν σας μπερδεψα αλλα επειδη ειμαι αγχωμενη αν μπορειτε απαντηστε μου!!!
Ευχαριστω πολυ εκ των προτερων!
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη.
Τα καφέ υγρά, είναι συνέπεια της λήψης του χαπιού (το οποίο δε χρειαζόταν να το πάρεις αφού δεν ήσουν σε επικίνδυνες ημέρες).
Σε κάθε περίπτωση, εγκυμοσύνη δεν υπάρχει, από την συγκεκριμένη επαφή και ίσως αλλάξει μόνο η πρώτη, μετά τη λήψη του χαπιού, περίοδος.
Καμία ανησυχία λοιπόν.
Αφήνεις το φαινόμενο να εξελιχθεί.
Φιλικά
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Τετάρτη, 21 Δεκεμβρίου 2011
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.