user_mobilelogo
Φόρτωση ... Σύρετε το εξώφυλλο για επανατοποθέτηση

Mail-user

  Registered Users Τελευταία εμφάνιση, 8 χρόνια πριν
  1. Mail-user
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Τρίτη, 21 Σεπτεμβρίου 2010
καλησπέρα σας και συγγνώμη για την ενόχληση.έψαχνα να σας στείλω μήνυμα μέσο του site gyn.gr αλλα δεν μπόρεσα,έτσι σας στέλνω mail.είμαι 22 χρόνον και αυτόν τον μηνα άρχισα το αντισυλληπτικό χάπι και συγκεκριμένα το "ΗΑΡΜΟΝΕΤΕ" ο γυναικολόγος μου με διαβεβαίωσε ότι ενεργεί αμέσως 14 χάπι ο σύντροφος μου τελειωσε μέσα μου.μετά έμαθα ότι φίλες μου που έχουν πάρει το χάπι τους είχε συμβουλέψει ο γυναικολόγος να περιμένουν πρώτα 1 μήνα. Στο κουτί απο τά χάπια μου όμως δεν αναφέρει κάτι τέτοιο ούτε ο γυναικολόγος μου μου είπε ότι χρειάζεται κάτι τέτοιο όταν τον ρώτησα.εδώ και 3 μέρες τελειωσε το κουτί και δεν έχω αδιαθετήσει ακόμα.πάρχει περίπτωση να έχω μείνει έγκυος?να σημειωθεί ότι έπαιρνα το χάπι με μεγάλη ακρίβεια σας παρακαλώ,πείτε μου την γνώμη σας,ανήσυχο παρα πολύ σας ευχάριστο.
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αν πήρες το χάπι σου σύμφωνα με τις οδηγίες, αποκλείεται να μείνεις έγκυος. Δηλαδή, αν άρχισες το χάπι απο την 1-2η ημέρα της περιόδου, δεν μπορεί να σου συμβεί κάτι τέτοιο. Μερικοί γιατροί συνιστούν την έναρξη του χαπιού την 5η ημέρα της περιόδου και γι αυτό συνιστούν και προσοχή στις πρώτες 15 ημέρες. Όμως, έστω και αν πήρες το χάπι από την 5η ημέρα του κύκλου, πάλι δεν μένεις έγκυος. Μην φοβασαι. Η περίοδος θα έλθει στην διάρκεια της διακοπής, δηλαδή σήμερα - αυριο-μεθαύριο Με φιλικούς χαιρετισμούς Παρμενίων Ζησόπουλος
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων. Χρυσοστόμου Σμύρνης 8, 4ος όροφος , Τηλ. : (2310) 279-272 Fax : (2310) 257-369 Τ.Κ. 54622, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Τρίτη, 21 Σεπτεμβρίου 2010
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.