user_mobilelogo
Φόρτωση ... Σύρετε το εξώφυλλο για επανατοποθέτηση

DIONYSIA79

  Registered Users Τελευταία εμφάνιση, 5 χρόνια πριν
  1. DIONYSIA79
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Δευτέρα, 20 Φεβρουαρίου 2012
kalhspera
eimai 32 etwn kai se ethsio elegxo o giatros brhke 3 mikra inwmyomata ,kai apla synesthse epanelegxo se 1 xrono.den thelw allo paidi omws (exw 1 korh) kai arxisa antisiliptika.tha yparxei problhma me ayto?
einai o prwtos mhnas kai exw parapano meres periodo ,den ponaw alla den exei stamathsei kai einai h pempth mera(synhthws exw tesseris)
eyxaristw
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη.
ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΜΕ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ.
Δε νομίζω να επηρεάζουν τα ινομυώματα την περίοδό σου, αφού είναι μικρά σε μέγεθος, όπως τα περιγράφεις.
Το αίμα, οφείλεται στον πρώτο μήνα λήψης των χαπιών και σιγά σιγά ο οργανισμός θα τα αφομοιώσει καλύτερα.
Να μιλήσεις και με το γιατρό σου αν συνεχιστεί το πρόβλημα.
Φιλικά
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Δευτέρα, 20 Φεβρουαρίου 2012
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Καλησπερα σας
σας ευχαριστω παρα πολυ!
Μια τελευταια ερωτηση αν σας ειναι ευκολο,τα χαπια μπορει να επιρεασουν τα ινομυωματα?
 
και παλι ευχαιστω
  1. Δευτέρα, 20 Φεβρουαρίου 2012
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 2
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη.
Τα χάπια δεν επηρεάζουν το μέγεθος των ινομυωμάτων.
Φιλικά
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Τετάρτη, 22 Φεβρουαρίου 2012
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 3


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.