Quantcast
user_mobilelogo
Φόρτωση ... Σύρετε το εξώφυλλο για επανατοποθέτηση

mar23

  Registered Users Τελευταία εμφάνιση, 3 χρόνια πριν
  1. mar23
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Δευτέρα, 27 Φεβρουαρίου 2012
Γεια σας,,,εδώ και 9 μήνες παίρνω αντισυλληπτικά (ποτέ δεν παρέλειψα χάπι) και έχω παρατηρήσει ότι στη μέση της ταινίας κάθε φορά έχω πόνο σε μια ωοθήκη...αυτό το μήνα είχα και έντονο πόνο στη μέση...θέλω να σας ρωτήσω αν αυτό μπορεί να σημαίνει ότι παρόλο που παιρνω αντισυλληπτικα κάνω ωορηξία...και αν ναι υπάρχει κίνδυνος εγκυμοσύνης από επαφή την έβδομη μέρα χωρίς ολοκλήρωση όμως εντος κόλπου...ευχαριστώ εκ των προτέρων...
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή  Φίλη!
Αποκλειεται να κανεις  ωοθυλακιορρηξία  με  σωστή ληψη αντισυλληπτικού  κι επομένως δεν  θα   μεινεις  και εγκυος.
Φιλικά
Π.Ζ
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων. Χρυσοστόμου Σμύρνης 8, 4ος όροφος , Τηλ. : (2310) 279-272 Fax : (2310) 257-369 Τ.Κ. 54622, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Τρίτη, 28 Φεβρουαρίου 2012
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.