user_mobilelogo
  1. infini
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Τρίτη, 28 Φεβρουαρίου 2012
Καλησπέρα. Πάιρνω Yasminelle είμαι στο δεύτερο κουτί και στη δεύτερη εβδομάδα. Έπαθα οξεία γαστρεντερίτιδα με έντονη διάρροια. Πήρα τη γιατρό μου, γιατί είχα διαβάσει ότι μετά από έντονη διάρροια πρέπει να παίρνεις και δεύτερο χάπι, αλλά μου είπε ότι στην περίπτωση της γαστρεντερίτιδας, συνεχίζω όπως παίρνω τα χάπια μου και απλά χρησιμοποιώ επιπλέον προφυλάξεις. Ο γιατρός μου έδωσε και rifacol για τη γαστρεντερίτιδα. Ξέχασα απλά να ρωτήσω τη γιατρό μου, για όλο το μήνα επιπλέον προφυλάξεις?
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Θα  έλεγα,  ειναι καλλιτερα  να προσεξεις σ΄αυτό  τον μηνα..
Π.Ζ
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων. Χρυσοστόμου Σμύρνης 8, 4ος όροφος , Τηλ. : (2310) 279-272 Fax : (2310) 257-369 Τ.Κ. 54622, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Τρίτη, 28 Φεβρουαρίου 2012
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Απλά χτες είχα πάρει το χάπι και ξεκίνησε η διάρροια και ο εμετός μετά από 5 ώρες. Και σήμερα πήρα το χάπι πάλι το πρωί και η  διάρροια ήταν μετά από 2-3 ώρες 3 φορές μόνο. Μάλλον η rifacol που ξεκίνησα χτες βοήθησε. Ισχύει πάλι το ίδιο? Να χρησιμοποιώ επιπλέον προστασία για το  μήνα αυτό? Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
  1. Τρίτη, 28 Φεβρουαρίου 2012
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 2
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Πηρες για 2  εβδομαδες  το  χαπι,  σου  μενουν   ισως  άλλα  7...
Περι  ΄΄ονου σκιας ΄΄  μιλαμε ....
Π.Ζ
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων. Χρυσοστόμου Σμύρνης 8, 4ος όροφος , Τηλ. : (2310) 279-272 Fax : (2310) 257-369 Τ.Κ. 54622, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Τετάρτη, 29 Φεβρουαρίου 2012
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 3


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.