user_mobilelogo
Φόρτωση ... Σύρετε το εξώφυλλο για επανατοποθέτηση

ninalou4

  Registered Users Τελευταία εμφάνιση, 2 μήνες πριν
  1. ninalou4
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Τρίτη, 17 Ιουλίου 2018
Καλησπέρα γιατρέ. Πριν 1 εβδομάδα πήρα το χάπι της επόμενη ημέρας σήμερα παρατήρησα στο εσώρουχο μου αίμα και είμαι στις γόνιμες ημερες του κύκλου μου. Γιατί συμβαίνει αυτό;Υπάρχει πιθανότητα εγκυμοσύνης;
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη.
Αφού είσαι σήμερα στις γόνιμες ημέρες και πήρες το χάπι πριν μία εβδομάδα, μάλλον δεν το χρειαζόσουν.
Το πιθανότερο, αν δεν εξελιχθεί σε κανονική ροή, να πρόκειται για υγρά ωορρηξίας, δεν είναι σύμπτωμα εγκυμοσύνης.
Φιλικά
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Τρίτη, 17 Ιουλίου 2018
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.