user_mobilelogo
Φόρτωση ... Σύρετε το εξώφυλλο για επανατοποθέτηση

persa pap

  Registered Users Τελευταία εμφάνιση, 5 χρόνια πριν
  1. persa pap
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Τετάρτη, 29 Φεβρουαρίου 2012
καλησπερα σας.θα ηθελα να σας ρωτησω.στην προηγουμενη περιοδο μου οπωσ και σε αυτη που εχω τωρα παρατηρησα πολυ λιγοτερο αιμα απο αλλεσ φορεσ...η διαρκεια της ειναι περιπου φυσιολογικη οπωσ και τισ προηγουμενεσ φορεσ αλλα το τελευταιο καιρο την 4η μερα συνηθως μπορει να μου διακοπει και να ξαναρθει για λιγο τη 5η.η μειωση της ροης του αιματος ετσι ξαφνικα μπορει να οφειλεται καπου??να προσθεσω πως ο κυκλος μου  ηταν γυρω στισ 32-34 μερεσ και απο τη προηγουμενη φορα ειναι στις 28.μπορει να ναι κατι σοβαρο αυτη η αλλαγη?ευχαριστω πολυ!
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη.
Αυτές οι αυξομειώσεις στη ροή δεν αξιολογούνται ιατρικά, μπορεί να οφείλονται σε πολλούς και διαφορετικούς, κάθε φορά, λόγους.
Παρακολούθησε την συχνότητα και τη διάρκεια του κύκλου σου τους επόμενους 3 μήνες και επικοινωνούμε πάλι αν έχεις κάποιους προβληματισμούς.
Φιλικά
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Πέμπτη, 01 Μαρτίου 2012
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.