user_mobilelogo
Φόρτωση ... Σύρετε το εξώφυλλο για επανατοποθέτηση

Μαρία82

  Registered Users Τελευταία εμφάνιση, 6 χρόνια πριν
  1. Μαρία82
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Τρίτη, 06 Μαρτίου 2012
Γιατρέ καλησπέρα! είμαι στην 7η εβδομάδα κύησης και πριν μιάμιση εβδομάδα (μεταξύ 5ης και 6ης εβδομάδας) έπαθα ιγμορίτιδα, ταλαιπωρήθηκα αρκετά για μέρες και τελικά απευθυνόμενη σε παθολόγο αναγκάστηκα να πάρω τα εξής: amoxil του 1g και ρινικό σπρέυ dexa-rhinaspray N καθώς και 2-3 φορές otrivin και αρκετές φορές ντεπόν, το απλό ντεπόν! η παθολόγος ζήτησε την άδεια του γυναικολόγου μου, η αλήθεια όμως είναι ότι ανυχησώ αρκετά! 
υπάρχει περίπτωση να έχουν προκαλέσει επιπλοκές στο έμβρυο? και αν ναι, κάτι τέτοιο θα φαινόταν στην αυχενική διαφάνεια? αν δηλαδή βγουν καλά τα αποτελέσματα της αυχενικής διαφάνειας αυτό σημαίνει ότι μπορώ πλέον να πάψω να αγχόνομαι? 
σας ευχαριστώ εκ των προτέρων! 
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη.
Από τα συγκεκριμένα σκευάσματα δεν έχεις βλάψει το έμβρυο, μην ανησυχείς άδικα λοιπόν.
Καλή επιτυχία.
Φιλικά
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Τετάρτη, 07 Μαρτίου 2012
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.