user_mobilelogo
  1. Ειρήνη Γ.
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Πέμπτη, 27 Σεπτεμβρίου 2018
Καλησπέρα! Ειμαι στον 7ο μήνα που παίρνω αντισυλληπτικά και συγκεκριμένα παίρνω τα labous. Όσους μήνες τα παίρνω, αφού φτάνω στην 21η μερα που λαμβάνω το τελευταίο χάπι, συνήθως αδιαθετώ 3 μέρες μετά. Σήμερα όμως, αδιαθέτησα 1 μέρα μετα το τελευταίο χάπι. Στις οδηγίες αναφέρει ότι το "όριο" για να αδιαθετήσω είναι απο 1 μεχρι 4 μέρες.... Υπάρχει θεμα που αδιαθέτησα 1 μέρα μετά,ενώ τόσους μηνες παιρνούν συνήθως 3 μέρες;
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη.
Δε βλέπω λόγο ανησυχίας.
Φιλικά
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Πέμπτη, 27 Σεπτεμβρίου 2018
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Σας ευχαριστώ πολύ, γιατρέ! Καλό απόγευμα!!
  1. Πέμπτη, 27 Σεπτεμβρίου 2018
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 2


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.