user_mobilelogo
Φόρτωση ... Σύρετε το εξώφυλλο για επανατοποθέτηση

sofopoulou

  Registered Users Τελευταία εμφάνιση, 6 χρόνια πριν
  1. sofopoulou
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Τετάρτη, 07 Μαρτίου 2012
καλησπερα σας!χρειαζομαι την βοηθεια σας!ειμαι 24 χρονων και εδω και 2 εβδομαδες ενημερωθηκα οτι εχω θυροειδη χωρις να εχω ξεκινησει ακομα καποια φαρμακευτικη αγωγη. επισης εδω και ενα μηνα και εχω καθυστερηση περιοδου.εχω ολα τα συμπτωματα αλλα περιοδος πουθενα.δεν ειμαι εγκυος καθως εχω κανει 2 τεστ. ο γιατρος μου μου συνεστησε να παρω για 5 μερες primolut tab και μετα να τον επισκεφτω για να δουμε εαν ειναι αναγκαια η ληψη αντισυλληπτικων η οχι.εκτος των αλλων εχω και τον ιο HPV, θεμα που εχω ρυμθισει καθως το τελευταιο τεστ παπ βγηκε καθαρο, και θα ηθελα να ρωτησω εαν τα primolut συνιστανται οταν υπαρχει επιπλεον αυτος ο ιος?υπαρχει καποια αλληλενδετη παρενεργεια του ιου και των χαπιων?ή ακομα του θυροειδη με τα χαπια?περιμενω την απαντηση σας!σας ευχαριστω!
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη.
Δεν υπάρχει αλληλεπίδραση μεταξύ των φαρμάκων.
Ότι σου χορηγηθεί από τους γιατρούς που σε παρακολουθούν μπορείς να το πάρεις.
Ασφαλώς, ο ιός των κονδυλωμάτων δεν επηρεάζει ούτε επηρεάζεται από το Primolut.
Φιλικά
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Πέμπτη, 08 Μαρτίου 2012
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
σας ευχαριστω πολυ!να σας κανω αλλη μια ερωτηση..οπως σας ανεφερα εχω τον ιο HPV. αρχικα οταν διεγνωστηκε πριν 3 χρονια υπηρχαν αλλοιωσεις εσωτερικα. με την καταλληλη θεραπεια μπορεσε να "αποκοιμηθει" ο ιος για 2 χρονια περιπου, εαν μπορω να χρησιμοποιησω αυτο τον ορο. όμως εδω και ενα χρονο παρολο που το τεστ παπ βγαινει καθαρο ξεκινησαν να βγαινουν εξωτερικα 3 με 4 κονδηλωματα με αποτελεσμα ανα 6μηνο ή και λιγοτερο να χρειαζεται καυτηριασμος. ποια μπορει να ειναι η αιτια αυτης της παλινδρομισης???αδυναμια του οργανισου μου??ακολουθω πιστα τις συμβουλες του γιατρου μου ομως παλι βγαινουν..υπαρχει κατι αλλο που μπορω να κανω???εχω κανει και το εμβολιο ομως το εκανα αφου απεκτησα τον ιο. κινδυνευω για καρκινο στον τραχηλο της μητρας επειδη το εκανα αργοτερα?και κατι τελευταιο!ο ιος ματαφερεται και στην στοματικη κοιλοτητα?
  1. Πέμπτη, 08 Μαρτίου 2012
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 2
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη.
Θα επισκέπτεσαι συχνά το γιατρό σου για εξέταση και έλεγχο.
Δεν κινδυνεύεις από καρκίνο στον τράχηλο της μήτρας ούτε είναι επικίνδυνα τα εξωτερικά κονδυλώματα, είναι μόνο ενοχλητικά.
Θα χρησιμοποιείς προφυλακτικό στις επαφές σου και θα προσπαθείς να τρως υγιεινά, να ξεκουράζεσαι και να μην στρεσάρεσαι...
Θεωρητικά, μπορεί να μεταφερθεί ο ιός στην στοματική κοιλότητα, στην πράξη όμως δεν το διαπιστώνουμε.
Φιλικά
Π.Κ. 
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Δευτέρα, 12 Μαρτίου 2012
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 3


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.