user_mobilelogo
  1. kostas pap
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Πέμπτη, 08 Μαρτίου 2012
Η ΚΟΠΕΛΑ ΜΟΥ ΒΡΕΙΚΕ ΑΙΜΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 4 ΗΜΕΡΕΣ ΛΥΨΗΣ ΤΟΥ ΧΑΠΙΟΥ
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητέ  Φίλε!
Προκειται  για   συνέπεια του χαπιου  και  μαλλον  ειναι    και   ΄΄σημάδι ΄΄ ,  ότι η  γυναικα  δεν  θα  μεινει   από αυτή την σχεση έγκυος..
Η  επομενη περίοδος  θα εμφανιστει   κανονικά  στις μερες που την περιμενει  .
Π.Ζ
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων. Χρυσοστόμου Σμύρνης 8, 4ος όροφος , Τηλ. : (2310) 279-272 Fax : (2310) 257-369 Τ.Κ. 54622, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Σάββατο, 10 Μαρτίου 2012
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
ΜΑΚΑΡΙ ΓΙΑΤΡΕ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΠΑΝΕ ΟΛΑ ΚΑΛΑ..ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΑΝΧΟΣ
  1. Σάββατο, 10 Μαρτίου 2012
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 2
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
P.Z
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων. Χρυσοστόμου Σμύρνης 8, 4ος όροφος , Τηλ. : (2310) 279-272 Fax : (2310) 257-369 Τ.Κ. 54622, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Σάββατο, 10 Μαρτίου 2012
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 3
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
 
καλησπέρα..έχω ένα πρόβλημα το σάββατο 3/3/2012 είχα σεξουαλική επαφή με την κοπέλα μου και έγινε ένα ατυχημα να σπάσει το προφυλακτικό..όταν ένιωσα ότι άρχισε η εκσπερμάτωση απευθίας τραβηχτικά και η κοπέλα μου πήγε στο μπάνιο και πλήθηκε με πόλη πίεση του νερό στην κάτω περιοχή.. .μετά από μια ώρα πήγαμε σένα φαρμακειο και πειραμε το χάπι της επόμενης ημέρας αφού πρώτα διαβάσαμε με προσοχή της οδηγίες και της παρενεργιες...η κοπέλα μου έχει κύκλο 25 ημερών περίπου ..εκείνη την ημέρα είχε τελίωση η περίοδος της και συγκεκριμένα η ερωτική πράξη έγινε βράδι σαββάτου και το πρωί του σαββάτου είχε δει μερικές κηλίδες αίματος αλλά ήταν στα τελιοματα γιατί της είχε αρχιση η περίοδος από την δευτέρα 27/02/2012...τέλος πάντων απεθίας μετά από μια ώρα πήραμε το χάπι...ως τώρα δν έχει καμία παρενεργία από το χάπι όλα κύλησαν κανονικά...ανησυχούμε και οι δύο μας..φοβόμαστε μήπως δν λιτουργηση το χάπι..η ηλικία της είναι 16 χρόνων... το χάπι το πέρνει πρώτη φορά..έχουμε έρθει 4 φορές σε ερωtiκή πράξη μέσα σε 8 μήνες σχέσεις είμουν ο πρώτος της (άσκοπες πληροφορίες αλλά της δίνω καλού κακού).. δεν πέρνει αλλά χάπια και είναι απόλυτα ιγυης...πόσες πιθανότητες υπάρχουν να μην λιτουγησε το χάπι και να είναι έγκυος..?μεχρι τωρα δεν Εχει καμια παρενεργιασα διαβασα οτι το χαπι λειτουργει αν βγει αιμα αλλιος.; παρακαλούσα να μου απαντήσετε σύντομα γιατί έχουμε αγχωθεί και οι δύο μας ....σας ευχαριστώ ..
  1. Δευτέρα, 19 Μαρτίου 2012
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 4
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Ας ειχα  τα  νειατα σας  κι ας ειχα  τα αγχη  σας ...
 
Αγαπητε  φιλε! 
Μαλλον δεν εσαι   αυτός   στον  οποιο  ηδη απαντησα... Εινσι   κσκό  νσ χρησιμοποιουν άλλα  ατομα τον ιδιο  κωδικό... Θα γινει  μπαχαλο..
Τα  χαπι  ΄΄μετά'' , δεν  προξενεί πάντα  αιμορροια...  Αν παρθει  σωστά  η δραση του για την συγκεκριμενη σχεση  ειναι   περιπου  εγγυγημενη, ειτε  φανει  λίγο  αιμα, είτε οχι.. 
Π.Ζ
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων. Χρυσοστόμου Σμύρνης 8, 4ος όροφος , Τηλ. : (2310) 279-272 Fax : (2310) 257-369 Τ.Κ. 54622, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Κυριακή, 25 Μαρτίου 2012
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 5


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.