user_mobilelogo
  1. VickyL
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Τετάρτη, 11 Απριλίου 2012
Γιατρέ καλησπέρα
 
Είμαι 40 ετών και πρόσφατα αποφάσισα να πάρω αντισυλληπτικά προκειμένου να καθυστερήσω την ημερομηνία έναρξης της περιόδου μου. Πήρα για 2 κύκλους, και στο τέλος του δεύτερου κουτιού δεν τα σταμάτησα στις 21 μέρες, αλλά τα συνέχισα για άλλες 7. Όταν τα σταμάτησα, την επόμενη μέρα σταμάτησε να με πονάει το στήθος μου, και 3 μέρες αργότερα αδιαθέτησα. Ωστόσο, δεν ήταν κανονική έμμηνος ρύση γιατί είχα μόνο καφέ υγρά για 5 μέρες και μετά σταμάτησαν εντελώς.
 
Έκτοτε δεν ξαναπήρα χάπια και τώρα, είμαι ένα μήνα αργότερα, στην 30ή μέρα του κύκλου μου και ακόμα δεν έχω αδιαθετήσει, ενώ ο κύκλος μου ήταν πάντα 24-25 μέρες. Η πιθανότητα εγκυμοσύνης αποκλείεται και επίσης, δεν έχω και κανένα σχετικό σύμπτωμα, ούτε πόνο στο στήθος, ούτε κάποια άλλη ένδειξη ότι θα αδιαθετήσω στο άμεσο μέλλον. Επισημαίνω ότι στην οικογένεια έχουμε ιστορικό εμμηνόπαυσης σχετικά νωρίς (η μαμά μου ξεκίνησε γύρω στα 44), και εκτός αυτού άτομο στο οικογενειακό μου περιβάλλον (ξαδέρφη) πέρασε σε φάση εμμηνόπαυσης αμέσως μετά τη χρήση αντισυλληπτικών για ένα εξάμηνο με τέτοιου τύπου ανωμαλίες στην έμμηνο ρύση. Πρέπει ίσως να σημειώσω επίσης ότι τον περασμένο Νοέμβριο έκανα αφαίρεση πολύποδα στη μήτρα και με αφορμή αυτό τον περασμένο Οκτώβριο έκανα κάποιες ορμονικές εξετάσεις μεταξύ των οποίων και η FSH η οποία ήταν 4,6. Επίσης, δεν έχω γεννήσει ποτέ.
 
Υπάρχει περίπτωση να περνάω σε εμμηνόπαυση? Και αν ναι, τα αντισυλληπτικά μπορεί να επισπεύσουν τέτοια διαδικασία? Ή πρόκειται για ορμονικές διαταραχές λόγω των χαπιών? Σε αυτή την περίπτωση θα επανέλθει ο κύκλος μου?
 
Υπάρχει κάποια ορμόνη που καλό θα ήταν να δω με εξέταση?
 
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για την απάντησή σας.
 
 
 
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Aγαπητή  Φίλη!
Οχι.. Τα αντισυλληπτικά  δεν επισπευδουν την εμμηνοπαυση....
Απ΄εδω,  μονον υποθεσεις εργασιας  μπορουμε να κανουμε ...
Στην  ηλικία   που  διανυεις και με το ιστορικο της μητερας σου  , ειναι δυνατόν   να  ΄΄επεσες΄΄  στην εναρξη  διαταραχων του  κυκλου,  που θα εμφναιζοταν  ετσι κι  αλλοιώς..
Μια  άλλη  πιθανοτητα ειναι,  η  διαταρχη   που περιγραφεις να  οφειλειται  σ άλλους  ορμονικους λογους  και  να ειναι  ειτε παροδική, ειτε  και  πιο  μονιμη  (σε περιπτωση  κλιμακτηριου. )
Για  ορμονικες   ξετασεις:  θα  ζητουσα  τωρα,  μία μετρηση FSH και   LH..καθως και  μία μετρηση  προλακτινης.. Από αυτά  θα προκυψει  η διαγνωση  της  αιτιολογιας ..
Φιλικά
Π.Ζ.
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων. Χρυσοστόμου Σμύρνης 8, 4ος όροφος , Τηλ. : (2310) 279-272 Fax : (2310) 257-369 Τ.Κ. 54622, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Παρασκευή, 13 Απριλίου 2012
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.