user_mobilelogo
  1. Ded
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Τρίτη, 24 Απριλίου 2012
Καλησπέρα,
είμαι στην 21 εβδομάδα κύησης, η οποία επιτεύχθηκε με εξωσωματική (ένα έμβρυο), και συνεχίζω να παίρνω utrogestan.
Τα έχω μειώσει σε 2(100 mg)  τη μέρα. Ρώτησα το γιατρό να τα σταματήσω και μου είπε όχι. Δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα μέχρι τώρα στην εγκυμοσύνη. Διαβάζω οτι συνηθως τα σταματαν στη 12η εβδομάδα.
 
Ανησυχώ που τα παίρνω τόσο καιρό (από την αρχή της εγκυμοσύνης). Τι γνώμη έχετε; Μπορεί να δημιουργήσει ή να έχει δημιουργήσει κάποιο πρόβλημα σε εμένα ή στο έμβρυο; Πότε πρέπει να τα σταματήσω;
Ευχαριστώ.
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
[hr]
[Ded 24-04-2012 19:24:15]:

Καλησπέρα,
είμαι στην 21 εβδομάδα κύησης, η οποία επιτεύχθηκε με εξωσωματική (ένα έμβρυο), και συνεχίζω να παίρνω utrogestan.
Τα έχω μειώσει σε 2(100 mg)  τη μέρα. Ρώτησα το γιατρό να τα σταματήσω και μου είπε όχι. Δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα μέχρι τώρα στην εγκυμοσύνη. Διαβάζω οτι συνηθως τα σταματαν στη 12η εβδομάδα.
 
Ανησυχώ που τα παίρνω τόσο καιρό (από την αρχή της εγκυμοσύνης). Τι γνώμη έχετε; Μπορεί να δημιουργήσει ή να έχει δημιουργήσει κάποιο πρόβλημα σε εμένα ή στο έμβρυο; Πότε πρέπει να τα σταματήσω;
Ευχαριστώ.
  1. Τρίτη, 24 Απριλίου 2012
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη.
Το μόνο που μπορώ να σου πω είναι ότι δε βλάπτει το κύημα.
Για το πότε θα το διακόψεις, θα το κρίνει ο γιατρός σου.
Δε μπορούμε να αλλάξουμε αγωγή συναδέλφου, εξ αποστάσεως.
Καλή επιτυχία.
Φιλικά
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Τετάρτη, 25 Απριλίου 2012
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 2


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.