user_mobilelogo
  1. aggelni
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Πέμπτη, 03 Μαΐου 2012
Καλησπέρα. Είχα ξεκινήσει αντισυλληπτικά yasminelle πριν 4 μήνες. Τον πρώτο μήνα, εκτός από μία ελαφριά αιμορραγία στο ενδιάμεσο και έντονο πρήξιμο στο στήθος δεν είχα κανένα πρόβλημα. Μετά όμως τον ένα μήνα αδιαθέτησα κάπου στη μέση και την εβδομάδα διακοπής καθόλου και τον επόμενο...5 ημέρες πριν την εβδομάδα διακοπής. Η γιατρός μου είπε να πάρω Laurina και μου είπε να τα ξεκινήσω μετά τις 7 ημέρες διακοπής των yasminelle (αν και είχα διαβάσει στις οδηγίες των Laurina ότι όταν αλλάζεις σκεύασμα, το αλλάζεις εντός των 7 ημερών, αλλά η γιατρός μου είπε ότι είναι της ίδιας κατηγορίας και δεν υπάρχει πρόβλημα). 
Ξεκίνησα τα laurina, ξεπρήστηκε το στήθος μου, σταμάτησε να πονάει η κοιλιά μου και μειώθηκαν λίγο τα σπυράκια...όλα αυτά με τα yasminelle ήταν πολύ έντονα. Αλλά 4 μέρες πριν ολοκληρώσω τα 21 χάπια (δηλαδή χτες), είδα λίγο αίμα (κατά διαστήματα στη διάρκεια της μέρας). Πήρα τη γιατρό μου και μου είπε να τα πάρω κανονικά και τα 21 και να συνεχίσω όπως πρέπει και επόμενο κουτί να δούμε πως θα πάει. Σήμερα...το αίμα είναι λίγο περισσότερό, καφέ...και λίγο πιο πυκνό. Αδιαθέτησα πάλι πιο νωρίς ή απλά είναι παρενέργεια? 
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη.
Θα ολοκληρώσεις την συσκευασία και θα ξεκινήσες το νέο κουτί μετά από 7 ημέρες διακοπή.
Εννοείται ότι δεν έχεις ξεχάσει κάποιο από τα χάπια της συσκευασίας έως τώρα, οπότε θα φανεί τον επόμενο μήνα, η συνεργασία του οργανισμού σου με το συγκεκριμένο σκεύασμα.
Αντισυλληπτικά πάντως, είσαι καλυμμένη.
Φιλικά
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Πέμπτη, 03 Μαΐου 2012
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Καλησπέρα. Έχω ξεκινήσει τα Laurina, είμαι στο δεύτερο μήνα χρήσης και πλέον αδιαθέτησα κανονικά στην εβδομάδα διακοπής όπως έπρεπε και όχι πιο νωρίς και γενικά δεν είχα ενδιάμεση αιμόρροια ή άλλες παρενέργειες όπως με τα yasminelle. Το μόνο που παρατήρησα είναι το εξής: γενικά πριν τα αντισυλληπτικά είχα μικρή ροή περιόδου. Η περίοδος μου διαρκούσε 2 μέρες με κανονική ροή και μετά ελάχιστα για 2-3 μέρες ακόμη. Έίχαμε κάνει ενδοκολπικό υπέρηχο, τεστ παπ, γυναικολογική εξέταση και απλά μου είχε πει ότι είναι θέμα οργανισμού. Και πριν τα αντισυλληπτικά ξανακάναμε τα παραπάνω και όλα ήταν απολύτως φυσιολογικά. Μου είχε πει ότι και η ροή μου μπορεί να μειωθεί με τα χάπια. Και έτσι έγινε. Τώρα με τα laurina, είχα καφέ αίμα την πρώτη μέρα μικρή ποσότητα, τη δεύτερη μέρα κανονική ροή  (κόκκινο αίμα) και μετά πάλι καφέ και λιγότερο. Σήμερα τέταρτη μέρα είδα κάτι κομματάκια καφέ αίμα, σαν πήγματα και αυτό με ανησύχησε. Είναι από τα χάπια?Ευχαριστώ εκ των προτέρων. 
  1. Τετάρτη, 06 Ιουνίου 2012
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 2
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη.
Δε βλέπω λόγο ανησυχίας.
Φιλικά
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Πέμπτη, 07 Ιουνίου 2012
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 3


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.