user_mobilelogo
  1. Αλεξία_Ι
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Παρασκευή, 04 Μαΐου 2012
Καλησπέρα,Τους τελευταιους 3 μηνες αντιμετωπιζω προβληματα με τον κυκλο μου. Πιο συγκεκριμενα στις 2 βδομαδες, στη μεση δηλαδη του κυκλου μου, εμφανιζονται εντονα καφε υγρα και αιμα που τις τελευταιες φορες κρατησαν κοντα 5-6 μερες. Να σημειωσω οτι απο τον Οκτωβριο μεχρι και τον Μαρτιο εκανα αγωγη με accuran για το προσωπο, και οτι το προβλημα μου εμφανιστηκε τον Φεβρουαριο. Μεχρι τοτε ειχα σταθερο κυκλο (26-30 μερες)
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη.
Μάλλον για μια ήπια ορμονική διαταραχή πρόκειται αφού συμβαίνει συγκεκριμένες ημέρες στον κύκλο σου.
Εκείνο που θα βοηθήσει στη διάγνωση είναι ένα ενδοκολπικό υπερηχογράφημα, κάπου στη μέση του κύκλου σου.
Ενημέρωσέ μας όταν έχεις το αποτέλεσμα.
Φιλικά
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Σάββατο, 05 Μαΐου 2012
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
καλησπέρα. Πηγα σημερα στη γυναικολόγο και με ένανε την εξέταση. δεν φάνηκε καμια κύστη και κατέληξε οτι έχω μεσοκυκλική αιμόρροια. Μου έδωσε αντισυλληπτικά χάπια τα οποια θα τα ξεκινήσω την 1η ημέρα της περιόδου μου για 3 μήνες. 
  1. Τρίτη, 08 Μαΐου 2012
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 2
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation

Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Πέμπτη, 10 Μαΐου 2012
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 3
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Καλησπέρα σας και πάλι.... την Πεμπτη 24 Μαιου μου ήρθε περίοδος και ξεκινησα να λαμβάνω τα αντισυλληπτικά όπως μου είπε η γιατρός. έχουν περάσει 11 μέρες κι ακόμη έχω κόκκινα υγρά...τι μπορεί να φταίει;;;;;
  1. Κυριακή, 03 Ιουνίου 2012
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 4
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη.
Θα συνεχίσεις κανονικά τα χάπια και αν δεν σταματήσει η αιμόρροια μέχρι το τέλος της συσκευασίας, να ενημερώσεις το γιατρό σου.
Συμβαίνει κάποιες φορές, να αφομοιώνει τα χάπια ο οργανισμός μετά το τέλος της πρώτης συσκευασίας, πάντως αντισυλληπτικά είσαι καλυμένη.
Φιλικά
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Δευτέρα, 04 Ιουνίου 2012
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 5


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.