user_mobilelogo
  1. mikros
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Σάββατο, 05 Μαΐου 2012
Καλησπέρα σας, γνωριζετε το ιστορικο μου απο παλιοτερεσ δημοσιευσεις μου... Θελω να ρωτησω κατι που με ανησυχει (ισως χωρισ λογο)!!!
 
Διανυω την 14η εβδομαδα 2ησ εγκυμοσυνης μου και γενικα ειμαι καταθλιπτικη... Μεχρι την ημερα που εμαθα οτι ημουν εγκυοσ εκανα θεραπεια με αντικαταθλιπτικα (Effexor 150mg ημερησιωσ και Seroquel 25mg). Με μια μερα καθυστερησης εκανα τεστ το οποιο βγηκε θετικο και αμεσως σταματησα τη θεραπεια... ημουν στην 4η εβδομαδα. Ρωτησα το γιατρο μου και μου ειπε οκ δεν υπαρχει κανενας λογοσ ανησυχιας για το μωρο...
Ποια ειναι η πολυτιμη γνωμη σας??? Τωρα δεν ακολουθω καμια αγωγη απλα συμβουλευομαι ψυχολογο.. Θελω να ειναι καλα το μωρο μου που θελω τοσο οσο την κορη μου που πολυαγαπω...
Να σας πω οτι ωσ τωρα ολεσ οι εξετασεισ και υπερηχογραφηματα ηταν αψογα.
 
Σασ ευχαριστω πολυ
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη.
Το μωρό σου δεν έχει επηρεαστεί από τη λήψη των φαρμάκων.
Πολύ σωστά τα διέκοψες όταν έπρεπε.
Όλα θα πάνε καλά.
Καλή επιτυχία.
Φιλικά
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Κυριακή, 06 Μαΐου 2012
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.