user_mobilelogo
Κατερινα19936 και 458 επισκέπτες
  1. kala
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Παρασκευή, 11 Μαΐου 2012
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ
 
ΕΙΜΑΙ 27 ΧΡΟΝΩΝ ΚΑΙ ΕΧΩ ΕΝΑ ΙΝΟΑΔΕΝΩΜΑ ΣΤΟΝ ΔΕΞΙΟ ΜΑΣΤΟ ΜΕ ΕΚΑΤΟΣΤΑ 1*0.8 ΛΟΓΟ ΑΛΛΕΡΓΙΑ ΕΔΩ ΚΑΙ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΠΕΡΙΠΟΥ ΠΕΡΝΩ ΑΝΤΙΣΤΑΜΗΝΙΚΑ ΠΕΡΙΠΟΥ 3-4 ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΕΠΗΡΕΑΖΕΤΑΙ ΤΟ ΙΝΟΑΔΕΝΩΜΑ???
Κοφινάκος Παναγιώτης
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη.
Όχι, τα αντισταμινικά δεν επηρεάζουν το ινοαδένωμα.
Φιλικά
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Σάββατο, 12 Μαΐου 2012
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.