user_mobilelogo
  1. Yiot2
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Τρίτη, 22 Μαΐου 2012
Καλησπερα .Τελευταια περιοδο ειχα στισ 19 Μαρτιου υστερα απο 6μηνη θεραπεια με duphaston.Tο μηνα Απριλη δεν μου ηρθε περιοδος οποτε επισκεφθηκα το γυναικολογο και μου ειπε να ξεκινησω τα yasminelle χωρις να μου εχει ερθει περιοδος.Τα Yasminelle τα αρχισα 1 Μαιου και και στισ 19 Μαιου παρατηρησα μερικα ροζ υγρα.Τελειωσα και τα 21 χαπια με τα yasminelle και τωρα περιμενω να μου ερθει περιοδος.Αυτα τα ροζ υγρα την 19 μερα ληψης των χαπιων ηταν περιοδος?υπαρχει περιπτωση να αδιαθετησω καθολου?εαν δε μου ερθει περιοδο μεσα στις 7 μερες διακοπης των χαπιων τι πρεπει να κανω?να ξεκινησω το επομενο κουτι με τα yasminelle?Να σημειωσω οτι τα yasminelle μου ειπε να τα παρω για 9 μηνες.
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη.
Εκείνο που μπορώ να συστήσω, εξ αποστάσεως, είναι ένα ενδοκολπικό υπερηχογράφημα, τις επόμενες ημέρες.
Τα χάπια, μετά από τις 7 ημέρες της διακοπής, τα ξεκινάς πάλι.
Φιλικά
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Τετάρτη, 23 Μαΐου 2012
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.