user_mobilelogo
  1. NTINA1980
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Τρίτη, 12 Ιουνίου 2012
 
Γιατρέ Καλησπέρα σας.
 
Ηθελα να κάνω μία ερώτηση σχετικά με τα αντισυλληπτικά και το HPV. Πρίν απο 4 μήνες έκανα κωνοειδή εκτομή σε CINIII, λόφω του στελέχους 16. Μετά το επανέλεγχο στο τρίμηνο ήταν όλα ευτυχώς καλά.
 
Εχω κύκλο άστατο ειδικά το καλοκαίρι και σκέφτομαι να πάρω κάποιο ελαφρύ αντισυλληπτικό για αυτούς τους δύο μήνες ώστε να έχω σταθερό κύκλο και να μήν έχω περίοδο σε κάποιο πολύ σημαντικό γεγονός αν έρθει ανεξέλεγκτα.
 
Ηθελα να ρωτήσω η χρήση για δύο μήνες μπορεί να μου κάνει κακό αντί καλό σε συσχετισμό με το HPV.
 
Το κάπνισμα επίσης μπορεί να κάνει το HPV να επανεμφανιστεί?
 
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή Φίλη!
Για το αντισυλληπτικό:  Μπορείς φυσικά να το χρησινμοποιησεις γι  αυτό  το μικρο διαστημα ..
Για το  τσιγαρο:   Γενικώς λέγεται  ότι σε καπνίστριες,  οι  δυσπλασίες  στο  πλακωδες επιθηλιου τπου τραχηλου  της μητρας, ειναι συνχότερες..  Το συμπερασμα ειναι  στατιστικό...
Προσωπικά,  αυτά  όαλ τα θεωρώ  υεπροβολές ..
Οπως όμως αντιλαμβανεσαι,   αν   υποθεσουμε,  ότι  αυτό δεν το ειχες,  πρέπει να  δεχτουμε οτι το καπνισμα (δεν υπάρχουν στοιχεια  για το πόσο...καπνισμα!  5  τσιγάρα; 20;  50;) ευνοεί  την εμφανιση δυσπλασιων στον τραχηλο της  μ ητρας  κι επομενως δυσκολα  θα βρεθει ενας από μας  να  σε παροτρυνει να. συνεχιζεις να .καπνιζεις,,
Φιλικα
Π.Ζ
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων. Χρυσοστόμου Σμύρνης 8, 4ος όροφος , Τηλ. : (2310) 279-272 Fax : (2310) 257-369 Τ.Κ. 54622, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Τρίτη, 12 Ιουνίου 2012
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.