Quantcast
Forum Ιατρικών απαντήσεων
Φόρτωση ... Σύρετε το εξώφυλλο για επανατοποθέτηση

euak

  Registered Users Τελευταία εμφάνιση, 6 χρόνια πριν
  1. euak
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Δευτέρα, 25 Ιουνίου 2012
 
Καλησπέρα σας
Στης 10/6 πήρα το χάπι της επόμενης ημερας,1 ώρα μετά το «ατυχές συμβάν». Περίπου από της 18/6 έχω καφέ υγρά. Κανονικά περίοδος πρέπει να μου έρθει στης 28/06. Έχω όλα τα συμπτώματα της περιόδους και σήμερα έχω αίμα αλλά πολύ σκούρο και λίγο. Είναι φυσιολογικό? Δεν έχω ξαναπάρει το χάπι και δε ξέρω τα συμπτώματα
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη.
Το πιθανότερο, να είναι παρενέργεια του χαπιού.
Ίσως, αλλάξει η πρώτη, μετά το χάπι, περίοδος.
Θα αφήσεις να εξελιχθεί το φαινόμενο, χωρίς να χρειαστεί να κάνεις κάτι άλλο.
Ο κύκλος σου, θα αποκατασταθεί από μόνος του.
Φιλικά
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Τρίτη, 26 Ιουνίου 2012
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
 
Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση.
Έχω άλλη μια ερώτηση …το ότι είχα καφέ υγρά σημαίνει ότι το ωάριο είχε γονιμοποιηθεί και λόγο του χαπιού αποβληθεί?
  1. Τρίτη, 26 Ιουνίου 2012
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 2
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη.
Όχι, δεν έχει να κάνει η γονιμοποίηση με τα καφέ υγρά, λόγω του χαπιού.
Φιλικά
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Τετάρτη, 27 Ιουνίου 2012
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 3


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.