user_mobilelogo
Φόρτωση ... Σύρετε το εξώφυλλο για επανατοποθέτηση

ninax

  Registered Users Τελευταία εμφάνιση, 6 χρόνια πριν
  1. ninax
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Δευτέρα, 16 Ιουλίου 2012
Καλησπέρα,
 
λόγω διακοπής της κυκλοφορίας του Trigynera, το οποίο παίρνω αρκετά χρόνια, ο γιατρός μου σύστησε να παίρνω πλέον το Yasminelle.
 
Αυτό που δεν σκέφτηκα να ρωτήσω είναι αν το πρώτο χάπι της συσκευασίας του Yasminelle θα πρέπει να το πάρω την πρώτη ημέρα της περιόδου (δηλαδή 4 ημέρες μετά το τελευταίο χάπι trigynera), ή αν θα πρέπει να το πάρω την ημέρα που θα έπαιρνα κανονικά το πρώτο χάπι της επόμενης συσκευασίας (δηλαδή 7 ημέρες μετά το τελευταίο χάπι trigynera).
 
Ευχαριστώ πολύ.
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη.
Θα το ξεκινήσεις την πρώτη ημέρα που θα έχεις κόκκινο αίμα περιόδου, λόγω αλλαγής σκευάσματος.
Φιλικά
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Τρίτη, 17 Ιουλίου 2012
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.