user_mobilelogo
  1. mairypap89
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Κυριακή, 22 Ιουλίου 2012
Καλησπέρα!Θέλω να κάνω μια ερώτηση γιατί έχω πανικοβληθεί! Εδώ και 3 χρόνια λαμβάνω αντισυλληπτικά yasminelle χωρίς μέχρι τώρα να έχω ιδιαίτερα προβλήματα όσων αφορά την περίοδο.Πάντα παίρνω το τελευταίο χάπι Τετάρτη και Σάββατο μου έρχεται περίοδος.Κάποιες φορές μου είχε έρθει και λίγο νωρίτερα αλλά το είχα συζητήσει με τον γιατρό μου και μου είχε πει ότι είναι φυσιολογικό να συμβαίνει μια στις τόσες. Ωστόσο σήμερα είναι Κυριακή και τίποτα,δεν έχω ακόμη περίοδο! Και δυστυχώς δεν μπορώ να επικοινωνήσω με τον γιατρό μου! Τι πιστεύετε ότι συμβαίνει? Να συμπληρώσω ότι εδώ και ένα μήνα λάμβάνω καθημερινά τισ κάψουλες figalol που μου συνέστησε η δερματολόγος,λόγω μυκητίασης στα νύχια.Ρώτησα όμως και με διαβεβαίωσε ότι δεν επηρεάζουν τη λειτούργεια των αντισυλληπτικών.Τα yasminelle τα παίρνω κανονικά,χωρίς να αργώ ιδιαίτερα και με το αγόρι μου παίρνουμε πάντα προφυλάξεις.Ποια είναι η γνώμη σας για τα πάραπάνω? Ευχαριστώ εκ των προτέρων και συγνώμη για το μεγάλο μήνυμα!
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη.
Εφόσον δεν έχεις παραλείψει κάποιο χάπι, δεν τίθεται θέμα εγκυμοσύνης.
Μόλις περάσει το 7ήμερο της διακοπής, θα συνεχίσεις το επόμενο κουτί.
Επίσης, θα ενημερώσεις το γιατρό σου σε επόμενη επίσκεψη.
Φιλικά
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Τρίτη, 24 Ιουλίου 2012
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.