user_mobilelogo
Φόρτωση ... Σύρετε το εξώφυλλο για επανατοποθέτηση

ELLIK

  Registered Users Τελευταία εμφάνιση, 5 χρόνια πριν
  1. ELLIK
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Τρίτη, 24 Ιουλίου 2012
Καλησπέρα! Ξεκίνησα την λήψη cyclacur μετά απο υστεροσκόπηση για λυση συμφήσεων. Αδιαθέτησα 18-6-2012 ενώ τα έπαιρνα κανονικά (δεν ξέχασα χάπι) κ τελείωσα όλο το κουτί. Ο γιατρός μου μου είπε να ξαναπάρω cyclacur για το ενδομήτριο (τελευταίος υπέρηχος έδειξε 5,5 χιλ) μόλις αδιαθετήσω αλλά ακόμα δεν έχω αδιαθετήσει. Δεν υπάρχει περίπτωση εγκυμοσύνης δίοτι έκανε ο ανδρας μου επέμβαση κιρσοκήλης κ εχουμε σταματήσει γενικά τις προσπάθειες.
Υπάρχει περίπτωση να γέμισα συμφύσεις πάλι? τόσο γρήγορα?
Ειναι παρενέργεια των χαπιών?
 Ευχαριστώ πολύ
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή Φιλη!
Αν εχουν περασει  περισσότερες από  8 μερες  από την  λήξη της συσκευασίας,  τοτε πρέπει να  επικοινωνήσεις με τον γιατρό  σου, επειδή ειναι σκοπιμο να σε δει... Να  μην προτρεξουμε για το  τι μπορει  να  συμβαινει,,,
Φιλικά
Π.Ζ
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων. Χρυσοστόμου Σμύρνης 8, 4ος όροφος , Τηλ. : (2310) 279-272 Fax : (2310) 257-369 Τ.Κ. 54622, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Τρίτη, 24 Ιουλίου 2012
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Καλησπέρα. Επειδή δεν αδιαθετούσα πήρα dufaston κ τώρα ειμαι στην αναμονή. Μετά απο πόσες μέρες ερχεται η περίοδος?
Επισης, πήγα κ έκανα έναν υπέρηχο όπου φάνηκαν ωοθηλάκια κ ο γιατρός (δημόσιου νοσοκομείου)  είπε ότι δεν ειναι τίποτα κ θα φύγουν όταν αδιαθετήσω. Επειδή δεν μου εξήγησε περαιτέρω, τι εννούσε? ότι έχω κύστες? κ ειναι η αιτία που δεν μου έρχεται περίδος? Φταίνε τα cyclacur αν έβγαλα κύστες?
Ευχαριστώ
  1. Παρασκευή, 03 Αυγούστου 2012
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 2
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Τα  Cyclacur  δεν   φταίει  για το ευρημα στις   ωοθηκες...΄΄Κυστεις΄΄ ειναι δικη σου εκφραση..
Ο  γιατρός  μιλησε  για  ωοθυλακια..
Για το Dufaston:   Βεβαια,  ελπιζω  ότι σου το συνταγογραφησε   ο  γιατρός   που σε  εξετασε  τελευταία
Κατά τα   άλλα:  Αν  μετα  παροδο  8ημέρου  από το  τελευταιο χαπι  Dufaston, δεν ελθει  περιοδος,  είναι  σκοπιμο   μα   σε   δει γυναικολογος.. ..
 
Π.Ζ.
 
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων. Χρυσοστόμου Σμύρνης 8, 4ος όροφος , Τηλ. : (2310) 279-272 Fax : (2310) 257-369 Τ.Κ. 54622, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Παρασκευή, 03 Αυγούστου 2012
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 3


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.