user_mobilelogo
Φόρτωση ... Σύρετε το εξώφυλλο για επανατοποθέτηση

lena23

  Registered Users Τελευταία εμφάνιση, 6 χρόνια πριν
  1. lena23
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Πέμπτη, 26 Ιουλίου 2012
 
γεια σας! πριν 1,5 χρονο περιπου εμφανισα κονδυλωματα. εκανα τεστ παπ κ ο γιατρος μου ειπε πως δεν ηταν καποιο επικινδυνο στελεχος του ιου. χρησιμοποιησα wartec κρεμα για 2 και αλλες 2 εβδομαδες οχι συνεχομενα αλλα ποτε δεν εφυγαν τελειως. παρολα αυτα προσφατα 'ξαναφουντωσαν' χωρις να εχω ερθει σε επαφη απο τοτε. ξερω οτι μπορει να φταιει η κουραση η το αγχος κι ετσι χρισημοποιησα ξανα την κρεμα. αυτη τη φορα ομως εμφανιστηκε και κατι σαν πρησμενη προεξοχη στον πρωκτο που δεν εμοιαζε με τα αλλα κονδυλωματα αλλα και με τιποτα αλλο (πχ αιμορροιδες κλπ). πανω στο αγχος χρησιμοποιωντας την κρεμα εβαλα μεγαλη ποσοτητα για να το καλυψω ολο οπως συνισταται με αποτελεσμα να παθω εγκαυμα! τις 3 ημερες που εβαζα την κρεμα ειχα τη συνηθη δυσφορια που προκαλλει (αισθηση καψιματος) αλλα μετα φανηκε πως επεκταθηκε..τωρα εχω κανονικο κατακοκκινο εγκαυμα σε μεγαλη περιοχη των γεννητικων οργανων με μερικα σημεια να ειναι γκρι με πυον. εφοσον δεν μπορω να παω σε γυναικολογο αμεσα υπαρχει κατι που να μπορω να κανω εγω για να ανακουφιστει η περιοχη??πρεπει να ανησυχησω για τα κονδυλωματα??το συντομοτερο δυνατο θα παω σε γυναικολογο και θα ξανακανω τεστ παπ αλλα μεχρι τοτε?? ευχαριστω πολυ!
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη.
Θα σταματήσεις τη Wartec και θα χρησιμοποιήσεις μια αλοιφή για εγκαύματα, από το φαρμακείο, σε συνδυασμό με ενυδατική κρέμα, εναλλάξ ημερησίως.
Φιλικά
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Παρασκευή, 27 Ιουλίου 2012
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.